Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

owja die had ik al ja maar heb nog een x gedaan en dan die andere weer maar er gebeurt nogsteets niks en bij screen resolution ook niet gaat nogsteets op 1024x768

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

We zullen eerst eens kijken of die nog wel aanwezig is.

Klik op start - rechtsklik Computer - klik op Beheren - in linker kolom klik je op Schijfbeheer.

Maak nu een screenshot van het venster dat geopend staat en voeg dit toe als bijlage in je volgende bericht.

Geplaatst:

Ok de recovery partitie lijkt nog aanwezig dus moet even kijken hoe je die exact start want heb momenteel mijn Dell laptop niet bij de hand daar die is uitgeleend.:top:

Ik kom er dus zeker nog op terug.

Geplaatst:

en weet u al of iemand anders hoe dat moet? vind het nu beetje iritant worden dit scherm.

je kan geen eens een spel doen:argh: :D

en niks doet het eigenlijk geen eens usb ( kan me telefoon niet koppelen ) maar wel een usb stick :o

Geplaatst:

weet iemand op zijn minst wrm ik de driver van die kaartslot niet kan vinden :$ en wrm die mijn telefoon niet pakt wil er muziek op zetten omdat ik namelijk best wel vaak fiets is het fijn met nieuwere muziek op je telefoon (A)

Geplaatst:

Ok hier ben ik weer.

Hier heb je een uitgebreid filmpje over hoe je een Dell moet recoveren.

Volg dus die stappen om je laptop terug naar fabrieksinstelling te zetten,let wel dat het in het Engels is en dat ze daar dus een andere toetsenbord instelling kwa taal gebruiken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.