Ga naar inhoud

Sommige web sites kunnen niet open.

elloco

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Opdracht gegeven tot systeemherstel van: 8-10-2013

Computer start opnieuw op, en wil zoals eerder boven genoemd de microsoft updates uit te voeren.

PC meldt: Schakel de computer niet uit, update 1 van 26

Daarna blijft de pc doorjakeren en na een paar uur blijft het nog steeds bij update 1 van 26.

Na mijn mening blijft het in de vast-loper modus :-).

Ik heb geen keus dan de pc opnieuw op te starten - configuratie scherm - updates intstellingen en updates uitschakkelen.

Daarna systeemherstel opnieuw uitgevoerd naar 8-10-2013 .

Alles ging prima, systeemherstel uitgevoerd en alles loopt stabiel.

Ik heb mijn updates van microsoft weer aangezet en mijn pc opnieuw opgestart ter controle.

En opnieuw meld microsoft : schakel de computer niet uit: update 1 van 26, en dus weer een vastloper.

Het verhaal herhaalt zich opnieuw, pc uitgezet, en opnieuw weer aan.

Als pc opgestart is dan is hij weer sloom en zeer traag, en blijft hangen in het opstartbegin.

Dus weer updates uit gezet in configuratiescherm en opnieuw systeem terug gezet naar : 8-10-2013

Ik durf mijn update niet weer aan te zetten, want ik weet dat dit zich weer gaat herhalen.

Op dit moment is het probleem zoals ik het zie de updates dat blijft hangen uren achter elkaar.

- - - Updated - - -

CCcleaner doet nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 51deb689c0320-emsisoftemergencykit_100-4.pngEmsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.

• Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe", wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept & Extract" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is wordt er een snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt en zal de Emsisoft Emergency Kit vanzelf openen.
  • Klik nu op de optie "Emergency Kit Scanner" en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in het linker menu op de optie "Computer Scannen".
  • Kies vervolgens de optie "Diep", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht. (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\\EEK\\Run\\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaar.

EmsisoftEmergencyKit kon ik niet opstarten van de gewone modus.

Kreeg eerst een MSDOS scherm te zien met : C:\EEK>ECHO OFF

En daarna gelijk opende een nieuwe scherm met:

Gebruiker accountbeheer

Uw toestemming is nodig om met een programma te kunnen doorgaan.

Ga door als u reeds met deze bewerking bent begonnen.

Emisoft Emergencykit

Emisoft Gmbh

"C:\ EEK\RUN a2emergencykit.exe"

Ik kon de programma dus niet starten.

Heb het in veilige modus kunnen starten na veel problemen te hebben met sluiten in gewone modus.

Hoe dan ook, hier is het log: [ATTACH]28464[/ATTACH]

a2scan_131011-211839.txt

aangepast door elloco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

• Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

[*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

[*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

[*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

[*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

[*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

[*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

• Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.

Moet alles doen in veilige modus met netwerkondersteuning.

Pc loopt vast in gewone modus.

Vraag: kan het probleem niet iets zijn van een of ander bestand van windows zelf, dat verwijderd is, ik vraag dat omdat windows vast loopt bij verwerken van update's bij afsluiten en bij opstarten van windows zelf.

Oké hier is het volgende log: [ATTACH]28471[/ATTACH]

TDSSKiller.3.0.0.12_12.10.2013_11.12.21_log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.