Ga naar inhoud

Virus ?


Loprakso

Aanbevolen berichten

Ik denk dat mijn problemen van de baan zijn.

Enkel dat wanneer ik mijn pc opstart nog steeds het venster Gfx.UI zich opent met de vraag wijzigingen aan de pc aan te brengen.

Zoals u mij aanraadde, heb ik nochtans Java verwijderd. Maar het deed zich reeds vroeger voor.

Hoe kan ik hiervan af geraken?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het verwondert mij dat je nog niet reageerde op mijn bericht van 31/10. Mag ik beiden verwijderen?
Mijn excuses ... dit topic moet me ontsnapt zijn in de massa :dong:

Neen, beiden mag je laten staan. Dit sluit één mogelijke oorzaak van het probleem uit. Wil je eens een screenshot maken van de foutmelding die je krijgt van Gfx.UI (om de exacte formulering ervan te kunnen bekijken) ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding van Intel betreffende GfxUI.exe opende zich bij het opstarten, maar belette een volledig opladen van mijn taakbalk waardoor ik geen printscreen kon maken. Heb dan in C:\Windows\Syst32\GfxUI.exe. die 2 maal voorkwam weggehaald. Sinds dan gebeurt het opladen van mijn pc volledig, maar verschijnt het venster waarvan ik een printscreen gemaakt heb? Maar !!! Ik weet niet meer hoe een bijlage aan een bericht toe te voegen ! Hoe dan ook in het venstertje staat "Kan het bestand GfxUI.exe Niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het Daarna opnieuw". Dus gewoon verwijderen en ik kan verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar !!! Ik weet niet meer hoe een bijlage aan een bericht toe te voegen !

Geen probleem xD

Klik op Afbeelding invoegen >> tabblad vanaf je computer >> klik op Kies bestand >> klik vervolgens op Basis Uploader >> klik nogmaals Kies bestand >> in de Verkenner ga naar het plaatje >> OK >> klik nu op Bestand uploaden.

Klik op onderstaande plaatje om het te vergroten.

post-41531-1417705586,6908_thumb.png

post-41531-1417705586,6277_thumb.png

post-41531-1417705586,6615_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Dr.Web CureIt en sla het op je bureaublad op.

  • Dubbelklik drweb-cureit.exe en sta het toe om te express scan te starten.
    Indien er een popup verschijnt met het voorstel tot kopen/50% korting mag je deze sluiten.
  • De express scan zal de bestanden scannen die momenteel in het geheugen geladen zijn. Wanneer er iets gevonden wordt klik op 'alles selecteren' kies nu voor 'repareren' en uit het kleine menutje dat verschijnt kies je 'verplaatsen'.
  • Kies bovenaan in het menu voor Language/Taal en wijzig deze naar Dutch (Nederlands) indien deze bij jou anders staat ingesteld.
  • Druk op F9, kies daarna voor het tabblad Acties en stel daar het volgende in onder Malware:
    • Adware: Verplaats
    • Dialers: Verplaats
    • Jokes: Rapportage
    • Riskware: Rapportage
    • Hacktools: Verplaats
    • Haal dan het vinkje weg bij 'Prompt bij actie'.

    [*]Kies daarna voor het tabblad Scan en verwijder het vinkje bij Heuristische analyse.

    Druk vervolgens op Toepassen gevolgd door OK.

    [*]Eenmaal als de korte scan is beëindigd vink je aan: Volledige scan.

    Druk daarna op het groene pijltje (start knop) om de scan te starten.

    [*]Gevonden bestanden worden naar '%USERPROFILE%\\DocterWeb\\Quarantine' -map verplaatst indien het herstellen niet mogelijk is.

    [*]Nadat de scan gedaan is ga dan naar Bestand en kies Rapportage lijst opslaan.

    Bewaar deze op je bureaublad en sluit daarna Dr.Web CureIt.

    [*]Herstart vervolgens de computer!! Dit is een belangrijke stap want het kan zijn dat Dr.Web CureIt bestanden zal verplaatsen/verwijderen tijdens herstart.

    [*]Na het herstarten, kopieer en plak de inhoud van die log die je eerder hebt bewaard in je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.