Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik zit sinds kort met een gek probleem. mijn anders zo tamme muis maakt plots allerlei gekke bokkensprongen, de aanwijzer vliegt zonder enige reden van de ene kant van het scherm naar de andere kant. ik heb niks speciaal gedownloaded en heb gescand op spy- en malware met negatief resultaat. kan het aan de instellingen liggen of weet iemand hier iets meer over? dank bij voorbaat.

ik wer met XP home en de muis is plug in

:rofl:

Geplaatst:

is het met een balletje of met een lastertje?

ik zou sowieso eens kijken of er geen haartje of stofje voor de lens zit.

als er een balletje in zit moet je hem eens loshalen, er uit halen en de rollertjes schoonmaken

ik denk zelf dat het een beetje vuiligheid is

Geplaatst:

Als het een optische is; toevallig veranderd van ondergrond (dus geen muismat meer gebruiken & vroeger wel oid?)

Geplaatst:

het is een muis zonder balletje en ik heb wel onlangs een nieuwe muismat aangeschaft. het gekke is dat de aanwijzer, zonder dat ik de muis aanraak langzaam naar links gaat over het scherm.

Geplaatst:

het is mogelijk dat mijn bureel niet helemaal waterpas staat, maar dat verklaart niet dat de aanwijzer plots helemaal in een hoek van het scherm verdwijnt als ik hem slecht héél lichtjes beweeg om iets aan te klikken in het midden van mijn scherm.

Geplaatst:

heeft u mijn optie als eens bekeken?

even goed de lens afkuisen kan ook wel eens helpen.

het kan zijn dat er stoffigheid in zit... dit laat een optische muis vreemde dingen doen

Geplaatst:

heb de muis en muismat intussen gereinigd maar probleem bleef bestaan. ten einde raad heb ik de muis ontkoppeld en terug ingeplugd en ....probleem opgelost !!!! mijn muis is weer tam.

:proud:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.