Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb in een computerzaak mijn pc opnieuw laten installeren ,er zit nu xp professional op, maar sindsdien kan ik mijn usb poort aan de voorzijde niet meer gebruiken.alles wat ik aansluit (iphone,tablet en fotocamera ) word niet meer gevonden door xp.Hij geeft bij mijn tablet aan dat het apparaat niet goed zal werken,maar de rest van de apparaten vind hij helemaal niet.Heb alle apparaten op de laptop aangesloten en dat geeft geen problemen.Ben al dagen naar een oplossing aan het zoeken via google, maar kom er niet uit.

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stond voor de herinstallatie ook XP op dit systeem of een ander OS?

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle , alles wat ik achter in de usb poorten heb werkt gewoon, maar sluit ik dan mijn tablet erop aan vind hij hem niet.Als ik de tablet Asus transformer tf 101 aansluit vind hij geen stuurprogrammaook als ik hem voor in de usb poort aansluit.Heb al geprobeerd een stuurprogramma te zoeken maar kom er niet uit.Moet waarschijnlijk asus sync hebben .

Grt Grietje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn vaak van die kleine connectors die aangesloten zijn op het moederbord, ook bestaan er aansluitingen in de kast voor je USB poort die allemaal bestaan uit kleine stekkertjes i.p.v. één stekker.

Laat maar weten of het iets opgeleverd heeft ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dasle, ik heb iemand naar de pc laten kijken, de stekkertjes zaten niet helemaal vast, maar de usb poort werkt nog steeds niet.Ook doet de kaartreader het niet meer.De usb poorten aan de achterzijde werken wel met de hardware die er al in zit, maar sluit ik op een van die poorten bv mijn camera of tablet aan doen ze niks.Ik neem maar conract op met de winkel die de pc hebben na gekeken,en hoop dat ze hem eindelijk eens goed afleveren, de pc is al 4 keer daar geweest.In ieder geval bedankt voor jr moeite.Grt Grietje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.