Ga naar inhoud

website opent niet

johdie

Aanbevolen berichten

Sinds kort kan ik een website (Home) niet meer openen als ik dat thuis doe via m'n draadloze netwerk. Als ik m'n laptop elders aan een netwerk hang werk het wel. Ook anderen kunnen de website benaderen. Aan de website hangt ook een e-mail adres , die ik in Outlook(express) niet geinstalleerd krijg; via g-mail kan ik dat e-mail adres wel werkend krijgen.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je nietwilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd,moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op“Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevondenworden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dankrijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstelalle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analysegeen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna nog een proberen of het wel lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner heb ik al gedraaid, maar helpt niet

Kan het zijn dat mijn provider de server van mijn webhost geblokkeerd heeft?

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je nietwilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd,moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op“Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevondenworden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dankrijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstelalle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analysegeen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna nog een proberen of het wel lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.