Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Acer laptop verkocht voor twee redenen, 1 ste Het geluid trekt gewoon op niets, volume open zetten en dan hoor je nog veel te weinig en er start enorm veel mee op dat je niet kan uitschakelen die bepaalde functie heeft hij nodig bij opstart. Het toestel vreet enorm veel geheugen.

Van de rest is het zeker een goede laptop op die 2 gebreken na.

Acer Aspire 5720Z-3A3G25Mi: 15,4 inch allemansvriend

Of u nu de privé-boekhouding bij wilt houden of een filmpje wilt kijken, de Acer Aspire 5720Z-3A3G25Mi biedt maar liefst 250 GB opslagruimte voor al uw muziek- en videobestanden. Het is aangenaam werken en ontspannen met Windows Vista Home Premium en een ruim werkgeheugen van 3 GB.

Ruimte voor ontspanning

Het hart van deze veelzijdige huisgenoot is een pittige 1,73 GHz Intel Dual Core-processor T2370. Al uw programma's draaien soepel onder de bezielende leiding van het veelzijdige Windows Vista Home Premium, en met 3 GB werkgeheugen weet hij alle klussen met gemak te klaren. Bovendien biedt hij met 250 GB alle ruimte aan uw foto's, muziek en films.

Kraakhelder beeld en geluid

De Acer Aspire 5720Z-3A3G25Mi is aangenaam aan uw ogen en oren. Op het 15,4" breedbeeldscherm met een haarscherpe 1280 x 800-resolutie mist u geen enkel detail van de beelden die de Intel GMA X3100-videokaart verzorgt, en de ingebouwde stereospeakers trakteren uw oren op een kristalhelder geluid.

Keep in touch

Internetbezoek legt u draadloos af met 802.11b/g-ondersteuning, en uw online-communicatie is altijd persoonlijk dankzij de geïntegreerde CrystalEye-webcam. Op de 3 USB 2.0-poorten sluit u heel eenvoudig randapparatuur aan, en met de 5-in-1-cardreader wisselt u data uit via verschillende geheugenkaarten. Met de veelzijdige Acer Aspire 5720Z-3A3G25Mi kunt u alle kanten op.

Kraakhelder geluid voor mensen die zeker geen gehoor problemen hebben:bawling::bawling::bawling:

Nu een nieuwe aangekocht van Dell met extreme grote kortingen. Heb 2 prima computers van Dell en ben daar zéééééér te vreden over en zal ze verslijten tot de laatse snik.:) had ik beter geweten had ik zeker geen Acer gekocht.

Het is een Studio 15 voor gewoon wat multimedia uit te oefenen, gamen is mijn job niet en ook geen goesting voor. Ik veronderstel dat dit wel voldoende zou zijn.:):):) Normaal moet ik er een goede stap op vooruit zijn gegaan. Hij moet nog geleverd worden. Wat vinden jullie hier van.;)

post-2413-1417703762,6127_thumb.jpg

Geplaatst:

de dell laptop.... is zeker een schoonheid!!

heb zelf ook een Dell laptop.. en alleen maar hulde voor het merk!

laatst helaas voor garantie iets moet aanvragen.. maar netjes de volgende dag was het er!

Geplaatst:

Dell ga je inderdaad een goed toestel mee gekocht hebben, zéker die studio-lijn. Ik heb er onlangs een in mijn handen gehad, en kwalitatief zijn die serieus goed, zeker gezien de toch vrij scherpe prijzen die ze op die lijn kunnen hanteren.

1 ding;

4 gig ram is nutteloos als je geen 64 bit OS hebt, dus even kijken of je er een 64 bit op krijgt of niet (anders bel je ze eens, normaal is 64 bit even duur of 32 bit)

Geplaatst:

Ik ben al te vreden met een 32 bit, namelijk heb ik nog een deel programmas die nog niet comfortabel werken met 64 bit. De 4 gig geheugen is echter geen ramp hoor. Bij mijn Inspirion van Dell steekt ook puur toeval 4 gig geheugen, in de prijs inbegepen, waarom snap ik ook niet pressies als 3 gig geheugen voldoende is voor een 32 bit. Ik gebruik mijn laptop toch maar 3 tot 4 halve dagen in de week.;)

Maar een ding weet ik zeker bij deze aanschaf had ik een korting van zowat 350€, dit is zeker een meepakker.:) en 4 jaar garantie.:)

Geplaatst:

de 4 GB is wel te verklaren.

er zullen 2 reepjes van 2GB in zitten.

dit werkt effectief beter samen dan 1 reepje van 2GB en 1 reepje van 1 GB

komt du sneer op een prestatiewinst ;)

Geplaatst:
de 4 GB is wel te verklaren.

er zullen 2 reepjes van 2GB in zitten.

dit werkt effectief beter samen dan 1 reepje van 2GB en 1 reepje van 1 GB

komt du sneer op een prestatiewinst ;)

Hoy weer iets bijgeleert. ;)

inderdaad 2 maal 2 gig

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.