Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het nog mogelijk om de map contactpersonen links in windows-mail weer te geven zoals men kan in outlook in windows xp. Hoe kan ik het dan eventueel instellen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Dit is niet meer mogelijk in windows mail. bovenaan ergens staat een knop "contactpersonen" en daar komen uw contactpersonen daar in.

Outlook express werkt ook niet in vista

Geplaatst:

ok,bedankt maar hoe kan ik dan het best een mailtje naar een contactpersoon sturen zonder dat ik steeds hun email adres moet ingeven.

In outlook hoefde ik alleen maar op de naam van de contactpersoon te klikken en kreeg ik meteen een nieuw tabbladbericht met het emailadres er al in. Lukt dat in vista ook?

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker (ik werk niet met vista) maar probeer eens om een gedeelte van de naam van de contactpersoon in te typen. Komt er dan geen lijstje open??

Geplaatst:

Wanneer ik in een nieuw bericht de eerste letter van het mailadres ingeef krijg ik soms een lijstje maar niet altijd. Maar dan moet men eigenlijk ook wel weten hoe het mailadres van een bepaalde persoon begint.

Geplaatst:

Hoe kan ik contactpersonen uit Outlook express van de ene pc kopiëren naar Windows mail op een nieuwe Pc.

Hoe kan ik dit ook doen voor al mijn mails? Mijn mails heb ik al kunnen kopiêren in een pst.bestand

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.