Ga naar inhoud

Na installaties van updates Windows 7 problemen

Boston

Aanbevolen berichten

Na dat er gisteren avond bij het afsluiten van de computer nog een 20- tal updates moesten geïnstalleerd worden werken er vandaag enkele functies niet zoals een betaling afronden voor een senioren treinticket of een bestelling die ik wilde plaatsen bij Delhaize .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boston,

Je kan altijd eens proberen om handmatig updates op te halen via "Windows update".

Je vind daar trouwens ook een overzicht van de geïnstalleerde updates en of ze al dan niet met succes zijn uitgevoerd.

Als je nog problemen hebt kan je dan je Windows versie en type en versie van je browser vermelden,

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 27 updates geïnstalleerd maar van welke ga ik nu weten welke de oorzaak is van mijn problemen . Ik heb IE 11 en werk met Windows 7 . Volgens mij zijn al deze updates goed uitgevoerd . Ik zie nergens een foutmelding .

Het treinticket heb ik probleemloos met mijn Windows Vista op mijn laptop kunnen binnen halen evenals mijn bestelling bij Delhaize dus met de desbetreffende sites is niets mis .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.