Ga naar inhoud

IRQL_Not_Less_Or_Equal

Roxy

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht met uiteraard Windows8 erop. Nu had ik na twee dagen al een probleem met die laptop, plots kreeg ik een blauw scherm met de melding dat er een probleem was met de computer en dat hij diende afgesloten te worden. Als ik wilde weten wat er was fout gegaan moest ik de foutmelding IRQL_Not_Less_Or_Equal opzoeken stond erbij. Meer niet..

Ik dacht toen nog dat het misschien een eenmalig iets zou zijn en enkele dagen gebeurde er ook werkelijk niets, maar gisteren had ik het weer, en wel twee keer op een kwartier tijd. Ik heb op Google wel wat opgezocht maar vond weinig met betrekking tot Windows 8, de meeste treffers waren al jaren oude posts, dus daar kon ik eerlijk gezegd weinig mee, komt er ook nog bij dat ik geen computer-expert ben..

Nu vraag ik me af wat ik hieraan kan doen.. Is het noodzakelijk om ermee terug te gaan naar de winkel? Want dan ben ik hem gegarandeerd een week of 3 kwijt, dat ken ik al van in het verleden als er wat mankeerde aan een laptop. Uiteraard heb ik daar weinig zin in, dus als het iets is wat ik zelf zou kunnen fixen wil ik dat uiteraard graag eerst proberen.. Iemand die me kan helpen? Zou leuk zijn :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.