Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Succes, want alle mails zijn vandaag ook doorgekomen op ipad (zelfs phishing)

Indien dit morgen - na 24 u - nog steeds het geval is, noteer ik mijn vraag als opgelost

Hartelijk en welgemeende dank voor advies:-):-):-)

PS

Toeval of niet maar mijn batterij loopt nu zeer snel leeg (vanmorgen 100 %, na 4 u nog slechts 37 %) en dit bij matig gebruik in safari en mail en 2x 3dracing (alles samen max. 30 minuten). Ik volg alle aanbevelingen om batterij te sparen en sluit bovendien open programma's na gebruik (behalve mail). iPad is slechts 6 maanden oud en gebruik recent ios 7.02...

Geplaatst:

@ D66,

Succes, want alle mails zijn vandaag ook doorgekomen op ipad (zelfs phishing)

Indien dit morgen - na 24 u - nog steeds het geval is, noteer ik mijn vraag als opgelost

Hartelijk en welgemeende dank voor advies:-):-):-)

Dat is goed nieuws (met uitzondering van de phishing xD), fijn om te horen dat het opgelost is.

Dank u voor de feedback :top:, geen dank & graag gedaan.

Toeval of niet maar mijn batterij loopt nu zeer snel leeg (vanmorgen 100 %, na 4 u nog slechts 37 %) en dit bij matig gebruik in safari en mail en 2x 3dracing (alles samen max. 30 minuten). Ik volg alle aanbevelingen om batterij te sparen en sluit bovendien open programma's na gebruik (behalve mail). iPad is slechts 6 maanden oud en gebruik recent ios 7.02...

E-mail binnenhalen vergt ook energie.

Ik weet niet of dit batterij besparend is maar u kunt proberen om deze browser te gebruiken.

Het is wel even wennen, ik gebruik Safari zelden op de iPad.

Hier zijn er nog wat tips.

En ja . . . 3d racing games dat zijn batterij vreters.

Ik merk het verschil duidelijk bij audio afspelen of video afspelen.

Geplaatst:

Dank voor reactie

Instellingen enigszins aangepast om batterij te sparen - lukt nu wel

Maar nog steeds mankeren mails op ipad die wel op laptop binnenkomen - ondanks ik instellingen overneem van andere ipadgebruikers waar alles wel normaal verloopt ...

Het blijft gissen maar ik leg me er daarom voorlopig bij neer (en lees e-mails op laptop en desktop)

Als ik ooit beter resultaat krijg laat ik het wel weten hoe.

Toch bedankt voor de steun en nuttige info

• 2 weken later...
Geplaatst:

Via e-mail van D66 onderstaande bericht ontvangen:

Beste iEscape

Bij deze toch een bericht om je te laten weten dat - alhoewel de discussie gesloten is - er toch nog een volledige verklaring gevonden is voor het gesignaleerd fenomeen. En dit ter informatie.

Nu stromen de mails altijd volledig door naar mijn ipad; verklaring : mijn laptop stond steeds on-line voor ontvangen van mails, samen met ipad; (behalve 's morgens een uurtje, vandaar dat er 's morgens wel mails binnenkwamen op ipad). Nu ik de outlook express niet on line zet op laptop krijg ik dus alle mails eerst op ipad. Wanneer ik later on line ga op laptop neemt hij ze nog wel binnen.

Een simpele oplossing die nogal raar klinkt in tijden van push en fetch en andere technologie (mijn kinderen ontvangen wel alle mails op hun ipad maar werken niet meer op laptop, vandaar de verwarring...)

Voila, ik wou je dit toch nog even laten weten, misschien heb je hier ook iets aan voor andere gebruikers

Nog een hartelijke en welgemeende dank voor je geduld en begrip en goede raad.

- - - Updated - - -

@ D66,

Een feedback is altijd welkom :top: en natuurlijk leerzaam voor ons allemaal, om te weten waar het probleem zat . . .

Dank u voor het melden :adore:

Geen dank en graag gedaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.