Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb perongeluk NVIDIA van mijn computer verwijderd.

Ik weet niet wat voor invloed dit op men computer heeft.

Na het verwijderen, veranderde het kleurenschema, en ik kan het niet meer terug zetten. Wel weer zetten op Windows-klasssiek, windows-standaard en windows vista basic. Ik had eerst geen van deze drieeë maar iets anders ik bn effe de naam kwijt.

Maar weet iemand of ik NVIDIA terug kan downloaden? Zodat het kleurenschema weer wordt zoals het was.

p.s. Toen ik NVIDIA had verdwijderd is dat dan slegt voor je pc of maakt niet so veel uit.

Mvg.

Geplaatst:

beste,

ik heb uw bericht even een eigen plaatsje gegeven.

u kunt de drivers terug downloaden van het internet.

kunt u ons vertellen welke grafische kaart u precies heeft?

u kunt zien wat voor een grafische kaart dit is door met dit programma te kijken.

PC help forum - Downloads - gpu-z

dan kunnen wij de software terug zoeken voor u en als u deze dan installeert is alles helemaal terug in orde :)

Geplaatst:

Dat is omdat je de driver juist verwijderd hebt...

Met gpu-z kan je alle instellingen van je grafische kaart aflezen, en weet je dus ook om welke het gaat (en welke drivers je nodig gaat hebben). Het is tevens belangrijk om te weten of je XP of vista draait (en 32 of 64 bit)

Geplaatst:

wij kunnen helaas niet op je harde schijf naar die afbeelding kijken.

Je kan ze hier via het forum aanhechten, of als het niet lukt kan je ze nog steeds naar imageshack.us uploaden & de link hier neerzetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.