Ga naar inhoud

grafische kaart upgraden


Gast

Aanbevolen berichten

Hey beste mensen,

Ik heb een HPE (h8-1010be desktop) er zit nu een nvidea GT530 kaartje in maar ik zou graag een betere hebben om goed te kunnen gamen en grafische bewerkingen te kunnen doen en etc...

linkje grafisch kaart: GeForce GT 530 (OEM) | GeForce

linkje pc specs: Productspecificaties HP Pavilion h8-1010be HPE Desktop PC | HP®-ondersteuning

het is een PCIe 2 dat ik heb en het een voeding van 460W kan iemand me helpen want van grafische kaarten ken ik zelf niet zo veel

Alvast bedankt!!

Mvg,Glen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel World of Tanks en (zware)andere games van wargaming en voor de rest soms is battlefield als ik veel tijd heb,maar nu kan ik ze niet op high spelen want deze kaart kan dat niet aan. Ik gebruik cinema 4D soms en andere programma's die grafisch toch wel wat vragen..

Ik heb onlangs een nvidea medewerker gecontacteerd en die zij dat ik best deze

GTX660 TI-DC2O-2GD5 - Graphics Cards - ASUS zou nemen deze zou werken met men voeding enz en werkt ook op PCIe2.0 (=backwards compatibel zij ie)

Mvg,Glen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is van goede kwaliteit , ik beschik namelijk over 1 PEG6 connector maar ik hoorde dat er ergens een soort adapter voor was ...

adapter = van sata connector(heb er daar nog 3 van over) naar PEG6

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.