Ga naar inhoud

Laptop valt steeds uit


Liesje86

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn laptop blijft steeds uitvallen.

In het begin deed die dat slechts soms, maar nu steeds vaker.

Mijn batterij is sowieso al een tijdje dood, maar toen hij nog werkte gebeurde het ook als ik zonder netstroom werkte.

Het lijkt me zo dat het vaker gebeurt als ik flash-toestanden open.

Ik heb volgende speccy gemaakt: http://speccy.piriform.com/results/oAUBc1hnGsgQNFlLfODIPXh

Hopelijk kan iemand me helpen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de accu nog in het toestel zit, zou ik ze verwijderen en dan eens kijken of de laptop nog steeds uitvalt.

Een defecte accu kan rare dingen doen met een laptop waarbij je niet dadelijk aan de accu denkt.

Verder is er niet veel te zien in het speccy logje buiten het feit dat je nog met een oude java versie zit.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de nieuwste Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.