Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kunt u misschien eens kijken wat voor een moederbord u heeft?

(is ook te vinden met cpu-z)

kunnen we even kijken wat dit moederbord aankan :) en of het verstandiger is om een latje bij te prikken of om 2 nieuwe er in te prikken

Geplaatst:

ik heb eens gekeken en het schijnt dat dit moederboard overweg kan met DDR400.

dat is goed nieuws want dat is toch sneller dan dat je er nu in hebt steken, en je zal dit ook merken.

je kan nu kiezen.. steek ik er een latje bij van 133MHZ (want een snellere is nutteloos want die zal automatisch op 133 gaan draaien)

of geef ik ietsje meer uit aan 2 nieuwe latjes van DDR400 werkgeheugen en heb zo een lekkere prestatiewinst

volgende is ongeveer!!

prijs: €50 euro voor een 2 GB setje 400MHZ geheugen

prijs: €25 euro voor 1 GB 133 MHZ geheugen (ALS je het nog nieuw zou kunnen vinden)

Geplaatst:

€50 euro voor een 2 GB setje 400MHZ geheugen, dan is mijn keuze snel gemaakt hoor.

Heeft kingston deze? zoja mag ik dan van je goedheid nogmaals gebruik maken om te vragen welke referentie deze heeft?

Geplaatst:

met referentie bedoel u neem ik aan waar ik deze gevonden heb?

dat is hier

is een online webwinkel in nederland. mocht u liever een winkel in belgie hebben geef even een seintje en ik zoek het voor u op.

Geplaatst:

nee met referentie bedoelde ik dit "KVR400X64C3AK2/2G" ik werk in de distributiesector als magazijnier en kan deze daar kopen , maar heb niet genoeg kennis om te weten wat ik juist moet nemen, honderduizend keer bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

oke, nu.. u heeft dit nummer ook kunnen vinden natuurlijk in de artikel omschrijving op de site :)

laat weten hoe het loopt :)

ook wij leren nog steeds bij natuurlijk en zijn altijd nieuwschierig

Geplaatst:

Zoals beloofd vandaag de operatie gedaan, en inderdaad draait vlotter om niet te zeggen veel vlotter, hopelijk blijft het duren ook.

Allemaal bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.