Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen

Nadat ik een spelletje had gespeeld en deze afsloot , kreeg mijn scherm een rare resolutie en rare kleuren.

Aan-/uitzetten hielp ook niet ... ik ben ten einde raad , hopelijk weten jullie er iets meer over ..

Bij voorbaat dank

Jorn Swennenpost-45687-1417705571,6368_thumb.png

Geplaatst:

het lijkt me toch een gevalletje van corrupte drivers.begin eens een herstelpunt terug te zetten van net voor je dat beeldverminkende spelletje deed.ga start-programma's-bureauaccessoires-systeemwerkset-systeemherstel

Geplaatst:

Downloaden installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal teselecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome ofGoogle Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg tehalen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link enplak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht vanje hardware

Geplaatst:

Heb systeem herstel uitgevoerd , maar tevergeefs .. Toen ik na het systeemherstel mn pc terug aanzette , kreeg ik een melding dat mijn pc een schijfcontrole wou doen , en deze heeft het probleem opgelost :) Dus bedankt iedereen !

Geplaatst:

kreeg ik een melding dat mijn pc een schijfcontrole wou doen , en deze heeft het probleem opgelost

Schijfcontrole doet alleen harddisk nakijken en eventueel herstellen.

Het zou me verbazen dat uw resolutie heeft herstelt.

Geplaatst:

Blijkbaar wel, want na het heropstarten waren mijn resolutie en kleur al veel beter , en toen kon ik gewoon mijn resolutie weer aanpassen .. Ik snap het ook niet echt , maar ben niettemin wel blij dat het terug in orde is ;) Bedankt !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.