Ga naar inhoud

Surfen op het internet is plots traag geworden


on4ckt

Aanbevolen berichten

Kape,

Ik gebruikte oorspronkelijk Internet explorer 8, maar nadat deze zeer traag was geworden heb ik er Google chroome opgezet. Dan werkte de PC terug vrij snel. Doch na een aantal maanden is het probleem ook begonen met Google Chrome. Ik heb het dan eens terug goed gekregen met Tuneup Utilities 2013, maar nu lukt dat ok niet meer.

Groeten,

ON4CKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet echt zo'n fan van die Tune Up-programma's, doen wel eens vaker meer slecht dan goed en hun invloed op de werking van de PC is vaak twijfelachtig. Ofwel kan je eens een alternatieve browser - bvb. Firefox - downloaden en dan bekijken of deze dezelfde problemen oplevert, ofwel kan je de huidige Chrome verwijderen en een nieuwe versie downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kape,

Een nieuwe versie van Chrome heb ik ook gedouwnload doch zonder rsultaat.

Ik ben nu begonnen met op een andere harde schijf de PC opnieuw te installeren. Bijna alles staat reeds zoals vroeger geïnstalleerd en nu is de PC behoorlijks sneller. Ik denk dat dit de beste manier was, de korte pijn. ALs ik alles zal geïnstalleerd hebben ga ik op een ander HD een Ghost maken, zodat in geval ik dit nog eens voorheb ik de backup kan terugzetten.

Toch in ieder geval zeer veel dank voor de medewerking en de hulp.

ON4CKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.