Ga naar inhoud

Geen Googel maar Bing

zeerover

Aanbevolen berichten

Wanneer ik nu op internet explorer klik op mijn bureaubladdan krijg ik een leeg blad et de tekst zoeken. Bovenaan zie ik een band vanBing. Als ik iets type in zoek kom ik op een website.

Boven deze link staat dan het teken van Googel. Wanneer ikdaar op klik komt mijn bureaux blad van googel te voorschijn zoals vroeger.

Als ik op extra klik internet opties dat ik googel als startpagina wil dan komt de volgende keer terug het blad van BING terug tevoorschijn.

Hoe kan ik dit terug in orde krijgen.

Ik heb reeds geprobeerd dit programme te verwijderen maarvind het NERGENS niet terug.

Bedankt voor de eventuele hulp

:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Zeerover,

Wij hebben inmiddels genoteerd dat je probleem al opgelost is op een ander forum. Dubbelposten is niet meteen de beste methode, gezien je dan verschillende helpers tegelijkertijd aan het werk zet.

Maar vermits de zaak van de baan is, sluiten we dit topic dan ook af. Succes verder !

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.