Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello

ik heb al verschillende malen geprobeerd om mijn mails en contactpersonen van mijn oude pc (outlook express) naar mijn nieuwe (windows mail) over te plaatsen. Tot nu toe gaat dit niet. Wie kan mij echt helpen?

Geplaatst:

Hier even een uitleg.

De contactpersonen:

In Outlook Express ga je naar Bestand -> Exporteren -> Adressenboek. Kies voor tekstbestand en klik dan op Exporteren. Zeg nu waar je het bestand wil opslaan zoals een usb-stick ofzo.

Open nu Windows Mail en ga naar Bestand -> Importeren -> Windows contactpersonen. Kies hier CSV en klik op Importeren. Open nu het bestand dat je net op de USB-stick hebt gezet. De adressen zijn nu overgezet.

De mails overzetten:

Ga in Outlook Express naar Extra -> Opties. Kies nu het tabblad Onderhoud. Klik op de knop Archiefmap. Nu komt er een adres in waar de mails worden bijgehouden. Ga er naartoe via de verkenner. Kopiëer nu de map Outlook Express naar een USB-Stick.

Open nu Windows Mail. Ga naar Bestan -> Importeren -> Berichten. Kies hier nu voor outlook express 6 en kies daarna voor E-mail uit een OE6 archiefmap importeren. Zeg waar de map zich bevindt en klik op importeren. Nu zullen je mails overgezet moeten zijn.

veel succes!!

Geplaatst:

Voor de contactpersonen gaat alles goed tot ik de usb stick heb aangeduid en dan vraagt hij: Geef aan welke velden je wilt importeren en daar krijg ik 4 mogelijkheden: Mv VE format of e-mailadres of A- thuis of als laatste Plaat. Wat moet ik hier doen?

Geplaatst:

Hello,

Het importeren van de contactpersonen is gelukt maar wat de mails betreft vindt ik de map outlook express terug op mijn usb stick maar er staan geen mails in.

Als ik in verkenner ga en kijk daar op de usb stick dan vindt ik de mails wel terug in outlook express

Wat te doen?

Geplaatst:

in die map staan niet de mails zelf, maar een archief. dit zijn .dbx bestanden. Deze zouden op de USB-stick zo moeten komen:

Verwiselbare schijf (E: )

-Outlook express

--en hier alle bestanden

In Windows Mail moet je dan de map Outlook express aanduiden.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hello,

Momenteel staan mijn contactpersonen in de werkbalk van Windows mail. Hoe kan ik die, op een gemakkelijke manier, overbrengen naar "Contactpersonen" in "Lokale mappen"?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.