Ga naar inhoud

toetsenbord asus k52f doet niets meer. werk nu met schermtoetsenbord.


tripletsmama

Aanbevolen berichten

sorry voor de beknopte vraag maar met het schermbord typen is zeer frustrerend, haha. alles werkt behalve toetsenbord en cd station waardoor ik de asus driver cd niet kan draaien. welke gegevens hebben jullie nodig om mij te helpen? de site van asus kan mij niet helpen ondervond ik. ; ) zomaar tijdens slaapstand is dit probleem ontstaan. m. v.g. sandra. heb over deze vraag 10 minuten gedaan,.....ggrrrrr:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht beginnen met terugzetten van een herstelpunt van vóór die slaapstand intrad.

zet pc echt uit. druk op startknop en begin meteen op f8-toets te tokkelen, tot je in een opstartkeuzemenu komt.

kies daar veilige modus. opstarten gaat nu wat langzamer dan je gewend bent, en je bureaublad ziet er wat verminkt uit, maar dat mag je allemaal negeren.

ga in veilige modus naar start-programma's-bureauaccessoires-systeemwerkset-systeemherstel. kies voor terugzetten van een herstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou natuurlijk je data kunnen backuppen en de boel opnieuw installeren, zoals elders gesuggereerd, maar ik ga toch denken aan een hardware-defect cq een niet jofele fysieke verbinding binnen de laptop.

hoewel ik niet begrijp dat die f-toetsen het dan wel doen. maar de rest van het toetsenbord en de cd rom werken niet, dus vandaar die gedachte.

en of dán een herinstall nut heeft...? ik zou iemand raadplegen die het ding kan openschroeven en de boel van binnen bekijken.

aanvulling: nog een argument om hardware te verdenken: ook in de bios weigeren ze dienst!

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.