Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Gamer Mouse Optical GM-4200 die zeer goed werkt(e)! :s

Ik heb hem al een tijdje niet gebruikt. Maar wat ik merk is dat het scroll wheel raar doet. Als ik bv. naar beneden scroll dan gaat hij telken naar beneden en dan een heel klein stukje weer omhoog. De nieuwste drivers al geinstalleerd, oude drivers al hergeinstalleerd. Heb ook al de Compatible Wheel Scroll aangezet in de driver, helt niets. Voor de rest werkt de muis perfect.

Geplaatst:

Ik heb nu een nieuwe muis: Wireless Optical Mouse MI-4150K.

Maar, ik heb nu weer een ander probleem. Hij is draadloos en werkt zeer goed! Maar, als ik World of Warcraft speel dan gebeurt het veel dat hij niet meer beweegd ofzo. Dan brand er bovenaan de muis een lampje die traag flikkerd, je kan het bijna niet zien. Maar, wat dat betekend weet ik niet. Batterijen al vervangen, drivers vind ik niet, al op alle knoppen gedrukt, ik weet het niet meer. In windows zelf ofzo heb ik het nog niet gehad. Alleen mar in WOW, eerst deed ie het nog perfect met de vorige muis.

Geplaatst:

Van je eerste muis is gemakkelijk te verklaren; het mechanisme dat het scrollen in de gaten houdt is gewoon wat versleten en werkt daarom niet meer goed.

Wat je muis nu doet is een beetje vreemd (zou niet mogen gebeuren), maar op zich gebeurt het wel vaker bij muizen in die prijsklasse dat ze af en toe eens wat haperen. Als je echt gamed (zoals WoW) raad ik je gewoon aan om een degelijke muis te kopen, en geen Trust / Sweex / Tybotech producten te gaan gebruiken. Die werken wel, maar ze zijn van beduidend mindere kwaliteit.

Ik weet ook niet hoe lang je je eerste muis gebruikt hebt, maar als je ziet dat je scrollwiel al zo snel versleten is, zegt dat genoeg over de bouwkwaliteit ervan... Ik heb vb nog steeds mijn eerste muis (heb ze ondertussen al 8 jaar), en daar scheelt nog steeds niets aan.

Ik zou je aanraden deze terug te brengen naar de winkel met vermelding dat ze in WoW dat probleem geeft, en dan een Logitech LX6 (+- 30€) of een microsoft Wireless optical 2000 (ook 30€ ongeveer) aanschaffen. Die muizen zijn iets duurder in aanschaf, maar als je die eenmalig koopt moet je nooit meer een andere halen, die verslijten gewoonweg niet.

Geplaatst:

Jouw muis heeft geen drivers, die werkt gewoon als een plug&play toestel. Enkel als je muis speciale functies heeft moet je er drivers voor gebruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.