Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, ik ben nieuw op het forum en heb een probleem met mijn Ubuntu. Soms loopt die vast en kan ik niets meer doen. Bestaat er een knoppenreeks of iets anders (zoals ctrl, alt, del) maar dan voor Ubuntu?

Dank voor de komende hulp.

Geplaatst:

@ kouros1,

Hoe kan ik een vastgelopen programma afsluiten?

Klik op het grijze Ubuntulogo (Snelzoeker), bovenin de uitklapbare zijbalk. Gebruik de zoekterm Terminal

Klik op Terminalvenster

Tik in:

xkill

En druk op Enter. De cursor verandert nu in een kruis.

Klik met het kruis op het open venster van de toepassing die u wil stoppen.

bron

Geplaatst:

@ iEscape, zopas is Ubuntu weer vastgelopen, is iedere keer als ik Google gebruik. Kan dan werkelijk niks meer doen. Enkel nog de muis bewegen, maar niks meer aanklikken, ook de snelzoeker niet.

Heb dan ook veel moeite om de laptop uit te zetten, duurt lang. Wat loopt er fout?

Groeten, kouros1

Geplaatst:

@ kouros1,

is iedere keer als ik Google gebruik. Kan dan werkelijk niks meer doen. Enkel nog de muis bewegen, maar niks meer aanklikken, ook de snelzoeker niet.

Heb dan ook veel moeite om de laptop uit te zetten, duurt lang. Wat loopt er fout?

Groeten, kouros1

Als het probleem ontstaat bij gebruikt van Google dan zal hoogstwaarschijnlijk aan de browser liggen.

Neem eens de link in bericht #2 een keer goed door, ook de deel twee en deel drie.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.