Ga naar inhoud

WI7/WI Beperkte connectiviteit/geen internettoegang

svmitch

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb sinds enkele weken last van een probleem als ik verbinding wil maken met het internet.

Sedert midden augustus heb ik telenet. In het begin had ik hier geen problemen mee maar sinds enkele weken als ik via wifi verbinding wil maken, krijg ik steeds de foutmelding beperkte connectiviteit/geen internettoegang. Ik mag dan 20 keer de verbinding verbreken soms doet hij het dan wel.

Op de smartphones, ps3 en de laptop van mijn vriendin hadden we dit probleem niet. Ook het vaste toestel die verbonden is via de kabel en een switch heeft dat probleem niet. Maar dus wel bij een laptop met de besturingssysteem WI8. Ik heb ook die laptop als eens verbonden met een kabel maar hetzelfde probleem.

Vandaag bracht ik mijn laptop van het werk mee naar huis, die draait op WI7 en heb ik hetzelfde probleem. Maar mijn andere toestellen ( ps3, smartphones, ... blijven wel werken)

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ligt dat aan telenet of aan mijn laptop?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.