Ga naar inhoud

Federal Crime Virus


Aanbevolen berichten

Ik kan alle stappen uitvoeren.

Als ik uiteindelijk save probeert hij op te starten. Eerst komt het scherm van foutherstel dat je krijgt als je de vorige keer niet correct bent afgesloten . Vervolgens begint Windows op te starten, tis te zeggen "Windows starten" komt erop met het logo van Windows. Wanneer je dan normaliter het aanlogscherm zou moeten krijgen, komt hier weer een zwart scherm en vervolgens niets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wil zeggen dat de computer niet heeft opgestart van de usb stick

nog even overlopen

de bios is goed ingesteld

de usb is geplaatst

computer opstarten

en hier loopt het al meteen fout als je het Windows logo ziet verschijnen, normaal zou de bios je eerst naar de usb moeten leiden om van daaruit te starten

dit lukt dus niet en zal uiteindelijk een nieuwe installatie noodzakelijk worden.

- - - Updated - - -

krijg je bij het opstarten ook geen melding om een toets in te drukken om verder te laden vanaf cd of usb?

aangepast door Hensyr
zin niet afgewerkt, maar door enter te drukken geplaatst denk ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niets gezien van melding.

Ik heb dan maar via F11-Recovery een herinstallatie gedaan. Ik had in het begin van het jaar een backup van mijn PC gemaakt op een externe harde schijf en deze ook laten terugzetten.

Maar dit betreft waarschijnlijk alleen data en geen programma's ?

Nu vroeg ik me af, als ik nu office en outlook opnieuw installeer, gaat hij dan ook mijn mails terug in outlook plaatsten ??? (ik heb op de externe harde schijf ook enkele mapjes aangaande outlook zien staan, ik veronderstel dat dit ook datat is).

Maar misschien dien ik dit in een ander topic te vragen ?

Bedankt voor de moeite en hulp Hensyr .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil tussen Recovery en het terug plaatsen van een back-up.

Na het installeren van alle software zoals Windows OS en Microsoft Office kan je eventueel bestanden van de back-up terug plaatsen.

Maar veel hangt af van de back-up zelf, welke bestanden je hebt laten back-uppen toen, bepalen ook nu welke bestanden terug gezet zullen worden.

Maar misschien dien ik dit in een ander topic te vragen ?

Dat is inderdaad beter, zo kunnen de experts op dit vlak uw topic sneller vinden.

Je kan dit topic sluiten als je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.