Ga naar inhoud

problemen pc bij opstarten


djdavid

Aanbevolen berichten

Vanmorgen wou ik mijn pc opstarten maar hij reageerde niet. Na grondig te kijken heb ik gezien dat als ik de stekker insteek de lampjes in mijn pc beginnen branden maar na ongeveer 5-10seconden gaat dit terug uit. Vervolgens heb ik de stekker ingestoken en de pc snel aangezet (voor de lampjes uitgingen) en dit is gelukt (werkt normaal). Voor de rest ook nog geen problemen gehad met uitvallen of zo.

Waarom kan dit liggen? Moet ik mij zorgen maken dat hij binnenkort helemaal niet meer opstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja normaal blijven de lichtjes branden. Het is daarom dat ik 's nachts altijd de stekker uittrek, anders stoort dit teveel.

De PC reageert op niks meer nadat de lichtjes zijn uitgegaan, dus ik kan hem dan niet opstarten. Dus ik hem de laatste keer opgestart door snel op de aan-knop te drukken (de lichtjes blijven ongeveer 5 seconden branden na de stekker in te steken) voor de lichtjes uitgingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.