Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik slaag er niet in om de muziek die op mijn pc staat met mijn iPad te synchroniseren.

Heb al van alles geprobeerd...doch zonder resultaat !

Mijn pc draait onder windows7. Heb de laatste versie van iTunes gedownload.

Bedankt alvast voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Joba,

Probeer het volgende:

  • Start iTunes op.
  • Sluit vervolgens de iPad aan de computer.
  • Klik bij Apparaat op naam_iPad.
  • Klik op Muziek.
  • Aanvinken bij Synchroniseer muziek en klik in het keuze rondje bij Gehele muziekbibliotheek of Geselecteerde mappen.
  • Aanvinken bij Afspeellijsten of Artiesten of Genres of Albums.
  • Klik vervolgens op Synchroniseer (rechtsonder).

Klik op het plaatje om te vergroten:

post-41531-1417705579,6287_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ iEscape,

Heb bovenstaande handelingen uitgevoerd en ik krijg volgend scherm:

post-653-1417705579,7721_thumb.jpg

Dus ik zie bij het volgend scherm nergens "MUZIEK" staan:

post-653-1417705579,8119_thumb.jpg

Wat doe ik uiteindelijk verkeerd dat mij dat niet lukt?

Met dank op voorhand en oprechte groeten,

Joba

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Joba,

Even voor de goede orde: uw tweede screenshot in uw bericht #8, daar moet u niet zijn.

Dat is het scherm van de Verkenner. OK ?

Ik heb een vermoeden dat iTunes opstart in een 'moderne' gebruikersinterface, ik bedoel in een andere schermlayout.

We gaan dat even wijzigen:

  • Start iTunes op.
  • Ga in de menubalk van iTunes naar Weergave en klik erop.
  • In het pull down menu klik op Toon zijbalk.
  • Nu ziet u het scherm zoals de screenshot in bericht #7.

Ik vermoed dat u nu de Stappen in bericht # 7 wel kunt uitvoeren en rechtsonder de knop Synchroniseer wel aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.