Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb vandaag een nieuwe router aangekocht van belkin en heb het onmiddelijk aangesloten toen ik thuis kwam.. alles ging perfect qua installatie maar heb nu gezien dat ik ingame lag en dat me xfire en msn uitvalt..

hier voorbeeld vn hoe ik het heb aangesloten

Router> Pc1 ( desktop + kabel )

> Pc2 (laptop +draadloos)

iemand hier een oplossing voor?? alvast bedankt

Mvg Roberto

Geplaatst:

Hoe sterk is het signaal dat je krijgt met je laptop? Misschien zit je te ver van je router. Probeer er eens vlak naast te gaan zitten.

Geplaatst:

het kan zijn omdat je een te langzame upload verbinding hebt, dat hij bijvoorbeeld msn, Xfire en games niet kan ondersteunen

probeer eens met je laptop (als hierop het probleem zit) om een kabeltje te gebruiken, en het dan nog eens te proberen.

is het nog steeds het geval, dan moet je nog eens naar de router kijken.

zorg dat de firewall aan staat

en dat er geen poorten geopend zijn. Behalve als je dit hebt gedaan om sommige online games te kunnen spelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Probleem is opgelost..

was paar dagen erna terug naar de winkel gegaan en naar het schijnt was er een fout in de hele serie.. dus heb ik een cadeaubon gekregen en een nieuwe router gekocht en met deze gaat alles perfect..

Bedankt voor alles..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.