Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn laptop werkt met Windows 7 Home Premium.

Mijn probleem ontstaat wanneer ik een berichtin Hotmail wil openen en het niet lukt. Ik moet dit adres dan afsluiten en eenander Hotmailadres openen. Wanneer ik dan terugkeer naar het eerste lukt het vaaknog niet, en moet ik nog maar een keer eenander Hotmailadres openen alvorens terug te keren naar het eerste.

Wanneer ik een bericht niet kan openen lopener in de blauwe balk bovenaan steeds puntjes van links naar rechts.

Geplaatst:

Sorry maar ik begrijp niet echt wat het probleem juist is.

Haal je e-mails binnen via software op je PC zoals Outlook of Windows live mail of via je webmail ( via browser)?

Wat bedoel je eigenlijk met een ander hotmailadres openen?

Geplaatst:

Sorry, maar ik kan het niet anders uitleggen. Als ik diezelfde berichten open in Windows Live Mail lukt het altijd, maar ik wil enkel openen in 'Hotmail'. Dus nogmaals, Hotmail openen lukt wél, maar mijn berichten vaak niet, tot ik een ander Hotmailadres probeer en dan terugkeer naar mijn eerste, en dan lukt het 'meestal' wel. Maar niet altijd, mag dan nog een keer of twee proberen. Hotmail blijft precies in de wachtstand staan, en ik heb al eens 10 minuten gewacht, maar moest het opgeven.

Geplaatst:
maar ik wil enkel openen in 'Hotmail'. Dus nogmaals, Hotmail openen lukt wél, maar mijn berichten vaak niet, tot ik een ander Hotmailadres probeer en dan terugkeer naar mijn eerste, en dan lukt het 'meestal' wel. Maar niet altijd, mag dan nog een keer of twee proberen. Hotmail blijft precies in de wachtstand staan, en ik heb al eens 10 minuten gewacht, maar moest het opgeven.

Via welke browser open je de webmail? Internet explorer, Google chrome, firefox,....?

Heb je nog andere problemen met je browser, bijvoorbeeld traagheid ?

Geplaatst:

Via Internet Explorer. En inderdaad, vandaag heb ik gemerkt dat sommige programma's of onderdelen wel iets trager werken. Bijvoorbeeld terugkeren via de pijl, links boven, in de balk http:// lukt soms niet, of toch niet onmiddellijk.

Geplaatst:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.



Lost bovenstaande je probleem niet op voer dan onderstaande uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Geplaatst:

Ik heb eenprogrammaatje gedownload, en daarmee lijkt voorlopig alles opgelost. Ik hoopdat het niet voorlopig blijft.

In iedergeval bedankt voor de informatie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.