Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Regelmatig moet ik grote zip bestanden ulpoaden via http Admin pannel.

Tot +/- 13 MB stelt zich geen probleem. Maar soms zijn de bestanden groter, nl 35MB zip. Deze kunnen niet worden opgesplitst. En via ftp is ook

geen optie omdat het te delicaat is met de php code .

-Kan ik de timeout verlengen of bewerken die optreed na een kwartier,

(upload wordt afgebroken...) Werk met ADSL go van skynet met upload 400 Kbps.

-Zijn er andere mogelijkheden om zipbestanden tot +/- 40MB in 1 maal upteloaden?

Geplaatst:

Ga deze download/upload manager verder bekijken. Kreeg ook een

tip om een Linux virtual server te overwegen. Heeft iemand daar

meer kennis of lectuur over. Ik ken wel mijn server (skynet), maar een

eigen server? Snap dit niet.

Geplaatst:

wat is het uiteindelijke doel van de bestanden, is het iets voor op een website ofzo?

hier op de pc-helpforum server kan ik bij wijze van spreken bestanden van 1gb uploaden als ik dat wenst. De limiet is beperkt door de server meestal en kan je zelf weinig aan veranderen in de meeste gevallen.

Als het gewoon zip bestand is om te delen of plaatsen op een website, dan kan je die plaatsen bij gratis online uploadwebsites zoals RapidShare: Easy Filehosting , hier kan je tot 200mb uploaden.

Heel gemakkelijk, je bezoekt gewoon de website, je kiest 'bladeren', selecteer het zipbestand en het zal uploaden, achteraf krijg je de link naar het bestand en kan je plaatsen op de website of bezorgen aan de persoon die het nodig heeft.

Mvg Karel

Geplaatst:

Deze rapidshare.com ga ik zeker nader bekijken, lijkt me zeer eenvoudig.

Wat was het probleem, grote zip-bestanden moet ik uploaden op de site,

(tot 800 images). Bij mijn provider kan dit maar tot +/- 13 MB, de grotere

bestanden lopen tot 50MB.

Er zijn meerdere mogelijkheden. De server stelde een virtual server voor??, dit

lijkt me niet de oplossing. Momenteel load ik de images op in veel mindere kwaliteit

en overschrijf deze via ftp. Lukt best. Maar de rapidshare is hier ook een mogelijkheid.

Deze ga ik even uittesten.

Deze topics kan dicht, bedankt voor de reacties.

Geplaatst:

let wel op als je bij rapidshare iets hebt geupload, en er is lange tijd geen activiteit op. Dat de kans groot is dat het bestandje wat je geupload hebt al verdwenen is. Dit om de servers van rapidshare zo groot mogelijk te houden.

dus wil je dat je bestand op de servers van rapidshare blijft staan. moet je het zelf ongeveer 1 keer per 3 maanden ongeveer zelf een keertje downloaden.

Zo ben je er zeker van dat je bestand op rapidshare zal blijven staan.

MVGr,

Leroy

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.