Ga naar inhoud

babylon toolbar?

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet ontdoen van babylon toolbar en de walgelijke babylon search. Ik aleady verwijderde het de optie "Add / Remove programma" te vormen, maar het is er nog steeds toen ik mijn pc opnieuw op te starten. Het moet iets te maken hebben met het register hebben, maar ik kan niet in staat om that.The andere dag iemand in Yahoo Answers schoon te suggereren een babylon toolbar verwijderen gids.

Het vraagt ​​om een antivirus niet eerder gehoord te downloaden, ik wil gewoon om ervoor te zorgen dat alles zal niet meer mis gaan. zo doet Iedereen weet over dit product of is er een eenvoudiger manier om te verwijderen dit iedereen gehaat toolbar?:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Chirs23,

welkom op PCH!

Die tooltjes waar ze zo reclame voor maken op dergelijke sites moet je niet vertrouwen.

Zo proberen je deze gewoon te verkopen terwijl het helemaal niet gezegd is dat deze je zullen helpen.

Om een beter overzicht te krijgen van de infectie(s) op je systeem, voer alvast het volgende eens uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.