Ga naar inhoud

nieuwe laptop kopen.

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb voor school een laptop nodig en dacht er dus aan om dan een ultrabook te kopen helaas heb ik maar een klein budget. dus met wat zoeken kwam ik hier op uit

Acer Aspire M3-581TG-33216G52Makk - Laptopshop.nl . het is een acer laptop en ik hoor vaak zeggen dat de computers hiervan bagger zijn. Hoe zit dat met de laptops en als deze dan toch zo slecht is, wat is dan een goed alternatief.

mijn budget blijft rond de 600 euro en ik wil graag een ultrabook omdat ik deze makkelijk mee kan nemen en ze toch best krachtig zijn. het zou namelijk ook wel fijn zijn als ik er op kan photoshoppen. en af en toe een spelletje zou ook wel leuk zijn maar dat moet wel lukken denk ik.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bouwkwaliteit van Acer laptops zijn inderdaad niet altijd even goed, hoewel ze het steeds beter beginnen doen, vooral bij high-end producten zoals ultrabooks. Je voorstel is een prima keus, een snelle cache-SSD, redelijke videokaart en over het algemeen goede specificaties. De ultrabook krijgt ook op vele websites een vrij positieve beoordeling, hier vind je bijvoorbeeld een uitgebreide recensie van CNet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.