Ga naar inhoud

Help!

KoenVL

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Mijn pc gaat de laatste tijd super traag. Het processorverbruik zit altijd tussen de 90 - 100 procent. ik heb een Intel core i3. Met 4 gb werkgeheugen.

en als ik een bestand wil verplaatsen, kopieren, ... dan zegt hij heel de tijd voorbereiden op verplaatsen, kopieren, verwijderen,... en het bestand wordt nooit verplaatst. na een tijd zegt hij windows verkenner opnieuw opstarten. dan kan ik terug een aantal minuten op mijn windows verkenner. en dan gebeurt juist het zelfde. (dit is ook zonder dat ik verwijder, verplaats,...) hij gaat dan heel traag en loopt uiteindelijk vast. (het groene laadbalke blijft ook laden) hij valt ook soms uit het niets uit zonder dat ik iets doe.

Help me alsjeblief. misschien hangen de 2 problemen samen, ik weet het niet. (ik heb ook net mijn pc ontstoft. want hij werdt erg warm. dat probleem is nu opgelost.)

Groeten KoenVL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.