Ga naar inhoud

Problemen draadloos internet: DNS- Configuratie mislukt.

Sunn

Aanbevolen berichten

Beste forum- helpers,

Al enige tijd heb ik problemen met mijn draadloos internet, deze geeft aan alleen lokaal toegang te hebben tot het netwerk.

Als ik op 'automatisch probleem oplossen' klik in het netwerkcentrum dan krijg ik de melding dat

de DNS- configuratie is mislukt. Ik heb al gecontroleerd of automatisch ophalen van DNS en IP adres is ingesteld,

en dat is zo. Verder werkt mijn modem naar behoren, omdat de pc via internetkabel aansluiting wel verbinding

kan maken met het internet.

Daarnaast heb ik alles al een paar keer van het stroom gehaald (modem en router) en weer ingeschakeld, maar

het lost het probleem niet op. Thuis heb ik geen andere computers om te controleren of het draadloos internet daar wel op werkt,

maar op mijn mobiel werkt de wifi ook niet op de router thuis (terwijl hij geen probleem heeft met wifi- verbindingen van andere plekken).

Ik heb zelfs een nieuwe router aangeschaft maar ik krijg hetzelfde probleem.

Tot slot heb ik met mijn internet provider gebeld (ziggo) en die zeggen dat het probleem niet bij hun ligt, en konden

mij dus ook niet verder helpen.

Ik zou het fantastisch vinden als iemand me verder kan helpen met dit vervelende probleem, want ik ben helemaal vastgelopen!

Alvast heel erg bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.