Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel gebruik email van de oude UPC provider. deze is erwin.degroot@chello.be.

OP31/12/2008 schakelt mijn provider over op telenet.

Kan ik zowel de oude email erwin.degroot@chello.be als de nieuwe erwin.degroot@telenet.be gebruiken tegelijkertijd.

Indien ja Hoe moet ik ze dan instellen ?

Dit om mijn emails alsnog te ontvangen van zowel upc en telenet(na nieuwjaar zijn die van upc definitief overgeschakelt op telenet.

Geplaatst:

Hangt er volledig van af wat Telenet met de oude mailadrssen gaat doen. Maar het zou me verbazen dat deze plots volledig opgedoekt worden. Bij alle overnames van providers is er - in het verleden - steeds de mogelijkheid geweest om - tijdens een relatief lange periode - de oude mailadressen nog te gebruiken. En meestal worden daar de gebruikers ook wel over ingelicht.

Indien je beide adressen tegelijk kan gebruiken, moet je deze gewoon instellen bij "accounts" in je mailprogramma en worden ze - zolang de provider deze dienst verleend - ook gewoon gecheckt op mail op de oude adressen.

Anders eens informeren bij Telenet wat de bedoelingen zijn met oude mailadressen nà de overname en omschakeling.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.