Ga naar inhoud

http://speccy.piriform.com/results/p7bVnIUR86Szf1zAKr7N6Fv

jem

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste jem,

We hebben je topic nog eens grondig door genomen en blijkbaar zit er toch iets goed mis met je systeem, na overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat je misschien best

je systeem eens terug zet naar de fabrieksinstellingen via een recovery hopende dat het je probleem oplost.

Groetjes Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat in de map in MIJN DOCUMENTEN: ccc utility 64bit install. Ik weet echt niet wat ATI.ACE is, maar als ik dit intik bij PROGRAMMA'S EN BESTANDEN ZOEKEN dan krijg ik een lijst met een 20 tal documenten en een 5 tal bestanden te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ATI.ACE is een onderdeel van de ATI garfische driver die je hebt willen installeren.

De driver wordt in een map uitgepakt voor de aanvang van de installatie en worden hier ook wel eens logs aangemaakt hoe de installatie verlopen is.

Misschien staat er een installatie log waarin vermeld staat waarom de driver niet wil installeren en helpt het ons verder.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.