Ga naar inhoud

http://speccy.piriform.com/results/p7bVnIUR86Szf1zAKr7N6Fv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb je driver geinstalleerd, maar heb nog steeds een uitgerekt scherm. Ook de schermbeveiliging werkt niet omdat ik de volgende melding krijg: Kan schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaart of een videokaart die compatibel met Direct3D is, vereist is.

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kijk eens rechtsonder in je taakbalk of daar een icoontje is te zien van AMD catalist control center,zo ja dubbelklik daarop en kijk dan eens op welke resolutie deze staat ingesteld.

Vind je die niet rechtstreeks in de taakbalk klik dan op dat pijltje en kijk of die daaronder staat vermeld.

Geplaatst:

Niet rechts, maar gewoon in de taakbalk kreeg ik een icoontje. Als ik daarop klikte de melding: ccc.exe.NET Framework Initialization Error. Download and install NET Framework Version = 4,5 now.

Geplaatst:

NET framework geinstalleerd, maar nog niets veranderd. Nog steeds de melding: Kan schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaart of een videokaart die compatibel met Direct3D is, vereist is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.