Ga naar inhoud

Telenet internet - outlook - mcafee?!


Aanbevolen berichten

ik denk niet dat daar het probleem zit, want charlotte geeft aan dat er 'wél verbinding is, maar geen internet'. en in slaapstand gesust kan de adapter immers geen verbinding hebben...

echt, ervaringsfeit, probeer toch maar eens de voorgestelde workaround!!

- - - Updated - - -

merkwaardig: toen ik vijf minuten geleden aan post #13 begon, waren 11 en 12 niet zichtbaar..... post #13 reageert dus op post #10.

ik vrees dat systeemherstel niet brengt wat je ervan verwacht, maar hoor dat tzt graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die workaround geprobeerd, had helaas geen effect...

Het is echt vervelend! Ik kreeg een mail terug van Telenet, op mijn vraag die ik stelde omtrent het probleem... Ik krijg nu een mail terug waarin ze zeggen dat ik misschien een andere modem nodig heb en dat gratis is als ik verander van internetabonnement... Yes right... Ze weten niet eens of de modem het probleem is, vermoed ik dan? Als ik een nieuwe modem wil zonder verandering van abonnement, dan kost me dat 75 euro. Terwijl ik niet eens weet of daar het probleem ligt want ik blijf internet hebben op de ipad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iPad werkt perfect in het bijzijn van de pc, vandaag voortdurend naast elkaar gebruikt en geen problemen gehad... Ik heb windows 7 op mijn pc... Wat de recentste driver zijn, weet ik niet, ik ken daar niet zoveel van, dus ik weet niet of ik die heb... En een kabel aansluiten zal moeilijk gaan, de modem en dlink staan in de garage en de pc is een desktop die in de living staat...

Met mijn laptop waar windows vista op staat, lukt het trouwens ook niet...

En ik heb de indruk dat het slechter wordt, ik kon voordien nu en dan kort op internet, dat is me de laatste uren helemaal niet meer gelukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.