Ga naar inhoud

[OPGELOST] Openen van mails

sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Kan plots geen é-mail berichten meer openen met video beelden wel de gewoone berichten met tekst,er komt nu altijd:Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen van het configuratiescherm.

Kan er mij iemand in verstaanbare taal voor mij als leek uitleggen hoe ik dat moet doen AUB.

veel Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het videobestand niet openen of kan je het bericht zelf niet meer openen?

Als je het bericht nog wel kan openen maar het videobestand niet, kan je dit heel simpel oplossen als volgt.

Sla het videobestand ergens op waar je het gemakkelijk terug kan vinden.

Ga met de verkenner naar de plaats waar je het bestand hebt opgeslagen.

Klik met de rechter knop van de muis op het bestand en in het lijstje dat dan verschijnt, klik je op openen met...

Je krijgt dan vernster met daarin een lijstje met mogelijke programmas om het bestand te openen. Hieruit kies je voor de Windows Media Player en onderaan het venster moet je dan nog het vakje aanvinken waar bij staat altijd met deze toepassing openen.

Alle vensters weer sluiten door OK te klikken.

Je kan testen of het juist gedaan is door te dubbelklikken op het bestand en normaal zou het nu moeten openen.

Sluit de videospeler af en probeer het nog eens vanuit een mailbericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola pola. Er is een misverstand gerezen.

In je eerste post sprak je van video beelden en daarom liet ik je naar media player gaan.

Nu spreek je van een PPS en die moet je openen met Powerpoint.

Voor een PPS bestand ga je op dezelfde manier te werk maar je kiest powerpoint in plaats van media player.

Als je niet over powerpoint beschikt, geef je maar een gil. Dan helpen we je wel verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.