Ga naar inhoud

omzetten WMV-bestand in film

larke

Aanbevolen berichten

Omdat mijn project in WMV bij poging tot omzetten in film me steeds een foutmelding gaf heb ik het virtueel geheugen van de PC gewijzigd. Eerdere ervaring bracht bij wijziging een oplossing. Dit geheugen staat nu op " Begin : 2500 MB -- max. 5000 MB ".

Ik zit nu echter met een langere film dan gewoonlijk en daar de wijziging van het virtueel geheugen deze maal geen oplosssing bracht heb ik ten einde raad de uiteindelijk in 2 films gemaakt. De ene is ongeveer 300 MB, de andere ongeveer 210 MB.

Wat kan ik op mijn PC aanvangen om mijn project te kunnen omzetten in een enkele film ?

Of bestaat er een methode of een eenvoudig programma om de twee films samen te voegen ?

Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak ook dikwijls filmpjes en die lopen soms op tot 1GB.Ik heb nog nooit iets aan instellingen van het geheugen veranderd en gebruik altijd avs videoeditor om alle bewerkingen uit te voeren en winavi om te converteren.

Ik weet niet welke extentie je aan de film wil geven,maar normaal mag het geen probleem zijn om dit in zijn geheel te verwerken,zelfs niet met de Windows moviemaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.