Ga naar inhoud

[OPGELOST] help cd

Aanbevolen berichten

Gast khaim leroy
Geplaatst:

help aub .

heb een 95 gekregen van een kennis maar staat vol en gaat heel traag.

zou iemand een cd of diskette hebbn van 98 of misschien 95 . heb een 9gb harde schijf

liefst 98 maar 95 is ook goed alvast bedankt

:ciao::pcguru:

Gast khaim leroy
Geplaatst:

maar ik zou liefst de setup cd gebruiken want ben met bootdisk maar als ik niets anders vind zal dan wel eens proberen

Geplaatst:

Je moet ook je cd van windows insteken van 98 als je die wilt installeren samen met een opstartdiskette van 98. Zo kan je dus eerst de oude windows wissen door format c:. Als je hier meer info over wil, laat maar weten.

Geplaatst:

Beste khaim leroy,

als ik goed begrijp zoekt u dus een originele schijfje van 95 of 98.

Helaas zijn deze niet meer nieuw beschikbaar en per download aanbieden is illegaal en tegen de websiteregels.

U kan wel even zoeken op Ebay of Kapaza en daar kan u er vast eentje vinden voor een spotprijsje.

Even meegeven, een windows95 installatie verbruikt zo'n 350 mb dacht ik en een windows 98 een grote 600mb, uiteraard afhankelijk van de opties die je kiest.

Wanneer je geen cd vind, dan ga je gewoon van start met een opkuis van de huidige installatie: verwijderen onnodige programma's, verwijderen onnodige documenten, schijopruiming uitvoeren, windows opties uitschakelen, ...

Mvg Karel

Geplaatst:
Schitterend, er wonen nog mensen op de wereld die nog 95 of 98 willen draaien, echt schitterend!

Succes!

Willem

Meer dan je denkt :-)

Ik heb hier ook nog een Pentium 1 staat met windows 95, die gebruikt mijn moeder nog om Pacman op te spelen :-) haha

En het draait behoorlijk snel ook dus

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.