Ga naar inhoud

Verbindingsproblemen met hotspots

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik sukkel al geruime tijd met mijn verbinding met een telenet hotspot. Normaal gezien als ik connecteer krijg ik een waarschuwing dat meer inloggegevens vereist zijn en krijg ik de keuze tussen : 1) ja ik heb een naam en paswoord of 2) nee, open een browserscherm om de verbinding te voltooien. Dit moet ik elke keer doen als ik inlog en dat is in orde. Maar na een tijd verbindt mijn pc met de hotspot en krijg ik die keuze niet. Ik krijg dan beperkte en geen internettoegang als status. Als ik dan manueel probeer naar de hotspot te gaan krijg ik de melding dat ik de pagina niet kan openen omdat ik niet verbonden ben met het internet ( vicieuze cirkel iemand? ;) ). Na verschillende pogingen om dit op te lossen val ik steeds terug op dezelfde oplossing nl. een volledig fabrieksherstel van mijn pc. Soms 3 keer na elkaar tot het eindelijk weer lukt. Dan werkt het weer voor een aantal weken tot ik weer met hetzelfde probleem geconfronteerd word. Iemand een idee waarom dit kan gebeuren en hoe ik het kan oplossen zonder mijn pc steeds weer opnieuw te hoeven formatteren?

Christophe

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.