Ga naar inhoud

Na Update Windows 8 geen foto meer kunnen importeren


irene

Aanbevolen berichten

Dank voor je info en inzet tot zover.

- Omdat hier in mijn stad geen Adaptor te koop is, moest ik die elders zien te regelen. Daarnet ontvangen, maar doet ook niets

- Jazeker dat zie ik : *Bedoel je daar mee dat je zulk venster op je camera ziet ? *

- Op online Microsoft vraag nog geen reactie. Ik begrijp dat ik niet de enigste ben met problemen, maar hoe lang kan de beantwoording duren ? Weet iemand dat ? Of staat de vraag op een verkeerde plek ? Zie : Geen foto's meer kunnen importeren na Windows update - Microsoft Community

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel: de adaptor werkt wel. Alleen ik zie wel de foto's in een afspeellijst voorbijkomen, maar ik begrijp niet hoe ik ze daarna kan opslaan.

Na de diavoorstelling zie ik 3 opties die ik kan aanklikken:

- hervatten

- bibliotheek openen

- vorige lijst afspelen

Met alle 3 kan ik niets

Ik vrees dat ik toen ik wat zag gebeuren na het insteken van de adaptor dat ik te snel iets heb aangeklikt. Hoe wijzig is dat via een schermpje in: opslaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nogal een volhoudertje en gaat het niet linksom dan probeer ik rechtsom :-)

Het kan zijn dat het volgende voor iedereen heel vanzelfsprekend is, maar ik moet het allemaal uit zien te zoeken en puzzelen:

Ik ben er achter dat ik bij gebruik van de adaptor de foto's via Picasa WEL kan importeren, dus hoera.....dit is me in ieder geval gelukt

Blijft het probleem van foto's importeren direct van de camera en via het scherm van Verwisselbare schijf wat nu nog niet lukt en wat ik veel liever zou willen doen.

Dit om allerlei onnodige handelingen te voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel: de adaptor werkt wel. Alleen ik zie wel de foto's in een afspeellijst voorbijkomen, maar ik begrijp niet hoe ik ze daarna kan opslaan.

Je moet je verkenner openen, dan zie je in het linker venster een verwisselbare schijf, klik erop.

Aan de rechterkant zie je de inhoud van je geheugenkaartje.

Selecteer je foto's en sleep ze naar de door jouw gewenste map.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in mijn Verkenner ergens staan MSPro(E). Ik klik daarop en hij geeft aan: Fouten op dit station. Herstellen. Na enige tijd: Het station kan niet worden hersteld. Sluiten en opnieuw proberen

Na enkele keren proberen en geen verandering geef ik het op en stop de Adaptor opnieuw in de PC. Weer waarschuwing over fout. Schermpje verbleekt en jawel: er verschijnt nu een bekend schermpje met keuze: Wat wilt u met deze gegevens en ik klik aan: in Picasa opslaan

Ze zijn opgeslagen, maar het gaat nog niet veel soepeler

Nog niets van Microsoft gehoord

NB:

Het is me nog steeds niet duidelijk waarom ik hier bij elk bezoek dien in te loggen terwijl ik heb aangeklikt: ingelogd blijven

Ook niet duidelijk is dat ik vaak geen bericht krijg bij een nieuw antwoord en staat ook goed ingesteld

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem lijkt ondertussen opgelost.

Iemand vertelde dat het probleem ook in de camera kon liggen onder het Menu: USB aansluiting moest een andere functie krijgen. In plaats van op Mass storage staat hij nu op PTP.

Zzzzzucht.....

Dank voor alle input !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.