Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Hoe komt het dat wanneer ik een e-mail verzend of moet ontvangen, deze pas na een halfuur of zelfs een uur pas aankomen? Waaraan kan dit liggen?

Ik gebruik Outlook Express en/of Incredimail en ik heb een Telenetabbonement (Comfortnet).

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of een oplossing?

Dank bij voorbaat.

Geplaatst:

beste,

hoe lang heeft u dit al?

heeft u de afgelopen tijd iets verandert aan de configuratie van de pc? (hardware en/of software)

het zou mogelijk hier aan kunnen liggen.

trek anders de stekker eens uit het modem (internet kastje) en steek deze er na een halve minuut (ongeveer) terug in.

dit kan in sommige gevallen helpen

Geplaatst:

Het aflevertijdstip kan ook liggen aan het feit dat u voorbeeld een groot aan mb doorstuurt of aan uw anti-virus.

U mag gerust proberen ons een mailtje te sturen (support@pc-helpforum.be) en vermeld erin hoelaat u de mail stuurde, dan zien we het even na

Mvg Karel

Geplaatst:

Ik heb dit probleem vaak ook. Als mijn echtgenote mijn een mail doorstuurt (telenet aar telenet, 2 verschillende mailboxen), duurt het vaak een gans eind eer die aankomt.

Stuur ik eentje naar mezelf, dan heb ik die binnen de kortse keren binnen.

Kan ook liggen aan de instelling die bepaald om de hoeveel tijd je email prog. kijkt of er nieuw mail is. bij mij is dat 10 min dus na 10 min krijg ik die mail. Je kan ook direkt handmatig controleren natuurlijk en daar zou je heb dus sneller kunnen krijgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.