Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij openen van een bestand vanuit koppelingen op de taak balk krijg ik de mededeling

"Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing"

Hoe geraak ik daar vanaf het betreft een snelkoppeling van open office

2koppelingen van mijn bank een van telenet en een van facebook

mvg, johan

Geplaatst:
Bij openen van een bestand vanuit koppelingen op de taak balk krijg ik de mededeling

"Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing"

Kan je daar een printscreen van maken en in je volgende bericht plaatsen?

Geplaatst:

Sorry Clarkie maar dat lukt niet trouwens het is niet de bedoeling van naar het bureaublad te kopieren maar naar de taakbalk

in de werkbalk "koppelingen" en als ik dat doe krijg ik op de snelkoppeling war ge van spreekt ook de foutmelding

Geplaatst:
het betreft een snelkoppeling van open office

2koppelingen van mijn bank een van telenet en een van facebook

mvg, johan

Sorry maar ik kan niet goed volgen.

Het betreft toch maar gewone snelkoppelingen naar bepaalde websites of niet?

Waarom krijg je dan een melding dat je een bestand wil openen?

En een snelkoppeling op het bureaublad kan ik ook op de taakbalk vastzetten hoor.

Geplaatst:

sorry Clarkie inderdaad ge kunt de snelkoppeling van op het bureaublad inderdaad op de taakbalk zetten maar daar zit juist het verschil op het bureaublad opent die direct maar op de taakbalk geeft diezelfde snelkoppeling die foutmelding en dat was juist mijn probleem

Geplaatst:

Ik weet niet op welke manier je de aangemaakt hebt maar je kan via IE het icoon slepen zoals op onderstaande afbeeldingen tot beneden op de taakbalk, daar laat je die gewoon los en je hebt een werkende snelkoppeling.

post-23245-1417705592,7382_thumb.jpg

post-23245-1417705592,7626_thumb.png

post-23245-1417705592,7994_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.