Ga naar inhoud

instellen van videokaart,windows xp home

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerst en vooral de beste groeten.

Mijn probleem is de instelling van mijn videokaart: een nvidia geforce 7300Le.

Ik heb mijn pc aangesloten op de tv, nog een gewone dus geen flat schreen. Als ik filmpjes afspeel van you tube is alles normaal, ik krijg een schermvullend beeld op mijn tv en het geluid is prima. Maar als ik naar een tv programma wil kijken of naar bv net gemist en er komt streaming bij te pas blijft mijn beeld zwart. De mediaspeler komt er wel in het zwart op de tv maar van film of tv uitzending valt niets te bespeuren? De aansluiting die ik gebruik is een svideo stekker met 4 pennetjes zowel aan mijn videokaart als mijn tv. Heb ik iets over het hoofd gezien tijdens de instelling van mijn videokaart? mijn videokaart staat op cloned en de resolutie veranderen heeft geen zin. Ik hoop dat U dit probleem kunt oplossen want ik weet echt geen raad meer. In elk geval bedankt voor uw tijd en tot horen. Nog de beste groetjes

Wouters Roger

internetadres is: rogerwouters1@telenet.be

Geplaatst:

beste,

hoe staan de instellingen?

kloont u uw scherm? of verlengt (extend) u uw scherm?

het beste is om het te klonen in dit geval... tenzij de tv niet (goed) overweg kan met die resolutie

Mv.Gr

Yannick

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.