Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, een vraag: hoe kan ik een netwerklocatie toevoegen onder Windows7? Het betreft een ftp, onder Telenet, users.telenet.be.

Dit lukt me niet, ik heb al gegoogled, ook met Filezilla lukt het niet.

Filezilla vraagt gegevens/poort die ik niet heb,

mvg,

Alain

Geplaatst:

Hallo, heb ik geprobeerd, Filezilla werkt niet met die link van de webpagina Telenet.

Vroeger, voor mijn restore van de pc, had ik wel de webpagina van mijn website onder de verkenner staan. Nu lukt me dit niet meer, toch eigenaardig.

Die link van Telenet naar Filezilla werkt, maar het programma werkt niet, zou een Beta versie zijn,

mvg,

Alain

Geplaatst:

Hallo, ik heb Filezilla 3.7.3 geinstalleerd, daarmee lukt het perfect! Nog een vraagje, je kan bovenaan ook een poort invullen, wat vul ik hier best in? Het invullen is niet noodzakelijk, zonder werkt het ook.

mvg en bedankt,

Alain

Geplaatst:

Daar kan je poort 21 invullen maar dat wordt als standaard gezet en dus hoeft je niks in te vullen tenzij het nodig is om een ander poort in te vullen bijvoorbeeld een externe computer of zo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.