Ga naar inhoud

my search results

Aanbevolen berichten

Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt ook niet. Misschien is het wel belangrijk te melden de alle problemen zich maar bij 1 gebruiker voordoen. Bij de andere gebruikers werkt alles perfect.

Indien ikzelf inlog lijkt er vanalles mis te lopen. Ik krijg bij opstart de melding dat hotkey utility niet meer werkt. Mijn externe netwerkschijf die zich normaal ook automatisch installeert moet ik iedere keer weer manueel aanmelden (ondanks het vinkje dat de inloggegevens behouden moeten blijven). Ook internet explorer werkt niet.

Ook het opstarten van programma's zoals excel of word duurt enorm lang.

Wanneer ik toch een bestand open heb en wijzigingen aanbreng dan krijg ik bij het opslaan de melding dat ik alleen kan lezen, niet schrijven.

OUtlook start wel vlot op en alle mappen zijn bereikbaar maar bij het bedienen van de knop 'verzenden/ontvangen' krijg ik de melding dat ik niet de juiste volmacht heb voor deze map (?).

ER lijkt dus vanalles fout te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Laat die oude account nog even staan, terwijl je een nieuwe maakt met de adminstrator-rechten die je bij je huidige account ook hebt. Als alles werkt in de nieuwe account, moet je pas denken aan het verwijderen van de oude account. Maak best ook - vóór je met die nieuwe account begint - een actueel herstelpunt aan. Dan kan je daar altijd naar terug, mocht er toch iets mislopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.