Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand ervaring met Avast in Safe Mode?

Als ik in Safe Mode iets download vind ik dat niet meer terug?

Op de site vind ik dat niet terug(door mijn slecht Engels)

Ik download meestal op de Desktop maar daar vind ik het niet terug?

Geplaatst:

Ja maar daar staat ook niets ,wat ik nu wel onder vonden heb is, als ik dat zelfde doc. download zonder safe zone, wordt er gezegd dat dit formulier al bestaat op de desktop?????onder map instellingen heb ik mappen verbergen niet aangevinkt?

Geplaatst: (aangepast)

Kan je dan via de zoekbalk onderaan met de naam van het document de locatie waar het opgeslagen is niet vinden ?

aangepast door kape
Geplaatst:

Is het een document dat je in veilige modus hebt gedownload ? Of een of ander .exe-programma ? En mocht het een document zijn: welke Word-versie gebruik je dan momenteel ?

Geplaatst:

Heb contact gehad met de "Helpdesk" van Avast, en heb avast verwijderd en terug gedownload

Nu werkt het maar nog niet 100 %

Als ik nu een formulier of dergelijk download,stopt deze download niet automatisch.

Ik moet het programma afsluiten en dan gaat het?

Maar nu vind ik mijn downloads toch terug.

Geplaatst:

Ik was een beetje snel met mijn conclusie de download stop dus niet automatisch,ik moet safe zone sluiten en dan blokkeert de ganse PC.

Ik kan dus niets meer doen,gewoon de stroom er af en terug opstarten.

Wacht nu nog op antwoord van Avast. En zeggen dat ik een betaalde versie heb.

Geplaatst: (aangepast)

Dan wachten we eerst de suggesties van de Avast-helpdesk af vóór we hier verdergaan ;-)

aangepast door kape
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik wacht nog steeds, ik heb nog eens een mail gestuurd maar krijg geen antwoord meer! Na afloop van mijn contract schakel ik over op AVG! (Free)

Men meg toch een betere service verwachten zeker voor een betaalde versie!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.