Ga naar inhoud

Avanst


Aanbevolen berichten

Ik wacht nog steeds, ik heb nog eens een mail gestuurd maar krijg geen antwoord meer! Na afloop van mijn contract schakel ik over op AVG! (Free)

Men meg toch een betere service verwachten zeker voor een betaalde versie!

Absoluut ... een antwoord is het minste dat je kan verwachten bij een betalende versie :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mededeling kreeg ik van Avast, ik heb dat gedaan en nu krijg ik geen verbinding meer met het net??????

Ik heb systeemherstel gedaan, Avast, ondanks dat ik betaald heb, buiten gegooid en AVG instaleerd !!

I would recommend you to try the new beta version build.

The new avast! version 2014 R2 BETA1 is currently in Beta testing phase, if you would like to install this version and/or fix any major issue, which is resolved in beta release description, please follow this link:

http://forum.avast.com/index.php?topic=141743.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeem herstel werkte niet,heb Avast verwijderd en direct had ik terug verbinding met het net????
Dan heb je meteen de oorzaak gevonden. Alleen ... hoe los je dat op met een betalend abonnement ? Daar zal je weer Avast over moeten lastig vallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.