Ga naar inhoud

PC geeft foutmeldingen

Bammens

Aanbevolen berichten

Aanvullende informatie±

Heb inmiddels de pc aan de praat gekregen en terug gezet in de fabrieksstand.

Ben er achter gekomen dat wanneer ik Anti-Malware download, hij na het scannen zegt dat er in die download een infectie zit. Ik heb gedownload van Softonic.

Heb nu, nadat ik de fabrieksstand er weer opgezet heb, Anti-Malware niet gedwonload. Weet dus niet of er nu fouten op de pc zitten.

Moet ik, ondanks het feit dat ik de fabrieksstand heb teruggezet, toch datgene doen dat Kape voorstelde? Zoek.zip downloaden enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

niet duidelijk wat je bedoelt, maar ik neem aan malwarebytes antimalware?

da's een prima programma, waar al velen baat bij hadden.

maar: maak nevernooitvanzijnkevensdagen meer de fout om bij softonic te downloaden!!

het is onbegrijpelijk dat ze steeds bovenaan komen bij google, met alle ellende die ze bijleveren, doorgaans buiten zicht van antivirus- en antimalwarevangers.

dus: probeer altijd te downloaden op de site van de maker van het spul, zoek en volg links in fora.

en nee, zoek heeft geen zin meer nu de pc terug is gebracht naar fabrieksinstellingen, want wat zoek moest opruimen is er nu niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
 {83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4};c
 C:\ProgramData\Partner;fs
 Partner Service;s
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4}];r
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

• Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Firefox Defaults
  • Reset Chrome
  • IE Defaults
  • Auto Clean
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom op dit ogenblik niet verder op speedtestpagina´s. Sommige websites geven linksonder in beeld een uitroepteken.

Maar ik heb vorige week nog een speedtest gedaan en die was uitstekend, ook de ping was boven verwachting. Modem is door Ziggo doorgemeten en dat was oké.

Ik ben bang dat er meer aan de hand is met mijn pc.

- - - Updated - - -

Ook wordt het beeld met de regelmaat van de klok `doorzichtig` en krijg ik de boodschap dat Internet Explorer niet meer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.